3. člen
(1)Minimalno urno plačilo se izračuna tako, da se znesek neto plače za izhodiščni plačni razred za primerljivo delovno mesto v javnem sektorju, kot ga določa 6. člen te uredbe, preračuna na uro dela povprečne mesečne delovne obveznosti za polni delovni čas, pri čemer se upošteva, da ta znaša 174 ur. Tako izračunani znesek se nato pomnoži z obtežitvenim količnikom 1,9.
(2)Znesek neto plače iz prejšnjega odstavka se določi na način, da se od osnovne plače javnega uslužbenca, kakor jo določa Uredba o enotni metodologiji in obrazcih za obračun in izplačilo plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 109/24), odštejejo prispevki za socialno varnost iz plače, kakor jih določa zakon, ki ureja prispevke za socialno varnost, obvezni zdravstveni prispevek, kakor ga določa zakon, ki ureja zdravstveno varstvo in zdravstveno zavarovanje, ter davčni odtegljaj, kakor ga določa zakon, ki ureja dohodnino, pri čemer se za izračun davčne osnove upošteva samo splošna olajšava, preračunana na mesec.
Povezano: Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.