1. člen
Zneski olajšav, določeni v 111. členu, prvem odstavku 112. člena, prvem in drugem odstavku 114. člena in v prvem odstavku 117. člena ter zneski skupnega dohodka, ki so določeni v drugem in tretjem odstavku 111. člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 9/11 – ZUKD-1, 9/12 – odl. US, 24/12, 30/12, 40/12 – ZUJF, 75/12, 94/12, 52/13 – odl. US, 96/13, 29/14 – odl. US, 50/14, 23/15, 55/15) za leto 2016 znašajo:
1.splošna olajšava 3.302,70 eura 1.1. dodatna splošna olajšava za zavezance s skupnimi dohodki do 10.866,37 eura 3.217,12 eura 1.2. dodatna splošna olajšava za zavezance s skupnimi dohodki nad 10.866,37 eura do 12.570,89 eura 1.115,94 eura
2.osebna olajšava:
– invalidu s 100 % telesno okvaro 17.658,84 eura
3.posebna osebna olajšava za rezidenta, ki se izobražuje in ima status dijaka ali študenta 2.477,03 eura
4.posebna olajšava za prvega vzdrževanega otroka 2.436,92 eura
5.posebna olajšava za vzdrževanega otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo 8.830,00 eura
6.za vsakega nadaljnjega vzdrževanega otroka se olajšava za prvega vzdrževanega otroka oziroma olajšava za otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo poveča za:
– drugega vzdrževanega otroka za 212,32 eura
– tretjega vzdrževanega otroka za 1.981,62 eura
– četrtega vzdrževanega otroka za 3.750,93 eura
– petega vzdrževanega otroka za 5.520,22 eura
– vse nadaljnje vzdrževane otroke za 1.769,30 eura glede na višino olajšave za predhodnega vzdrževanega otroka
7.posebna olajšava za vsakega drugega vzdrževanega družinskega člana 2.436,92 eura
8.olajšava za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje 2.819,09 eura. 1. splošna olajšava 3.302,70 eura 1.1. dodatna splošna olajšava za zavezance s skupnimi dohodki do 10.866,37 eura 3.217,12 eura 1.2. dodatna splošna olajšava za zavezance s skupnimi dohodki nad 10.866,37 eura do 12.570,89 eura 1.115,94 eura 2. osebna olajšava: – invalidu s 100 % telesno okvaro 17.658,84 eura 3. posebna osebna olajšava za rezidenta, ki se izobražuje in ima status dijaka ali študenta 2.477,03 eura 4. posebna olajšava za prvega vzdrževanega otroka 2.436,92 eura 5. posebna olajšava za vzdrževanega otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo 8.830,00 eura 6. za vsakega nadaljnjega vzdrževanega otroka se olajšava za prvega vzdrževanega otroka oziroma olajšava za otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo poveča za: – drugega vzdrževanega otroka za 212,32 eura – tretjega vzdrževanega otroka za 1.981,62 eura – četrtega vzdrževanega otroka za 3.750,93 eura – petega vzdrževanega otroka za 5.520,22 eura – vse nadaljnje vzdrževane otroke za 1.769,30 eura glede na višino olajšave za predhodnega vzdrževanega otroka 7. posebna olajšava za vsakega drugega vzdrževanega družinskega člana 2.436,92 eura 8. olajšava za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje 2.819,09 eura.