199. člen ZUJF
(1)V lestvici za odmero dohodnine iz prvega odstavka 122. člena zakona, ki ureja dohodnino, se za leto 2013 in 2014 ter za leto 2015 določi dodatna stopnja dohodnine v višini 50 %, če znaša neto letna davčna osnova nad 69.313 eurov.
(2)Prva uskladitev zneska neto davčne osnove iz prejšnjega odstavka se opravi v skladu z drugim in tretjim odstavkom 122. člena Zakona o dohodnini za leto 2013.
(3)Ne glede na prvi odstavek 122. člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 24/12, 30/12, 40/12-ZUJF, 75/12, 94/12, 96/13, 29/14-odl. US, 50/14, 23/15 in 55/15; v nadaljnjem besedilu: ZDoh-2) so stopnje dohodnine za davčno leto 2016: če znaša neto letna davčna osnova znaša dohodnina v eurih nad do 8.021,34 16% 8.021,34 20.400,00 1.283,41 + 27% nad 8.021,34 20.400,00 70.907,20 4.625,65 + 41% nad 20.400,00 70.907,20 25.333,60 + 50% nad 70.907,20 če znaša neto letna davčna osnova znaša dohodnina v eurih nad do 8.021,34 16% 8.021,34 20.400,00 1.283,41 + 27% nad 8.021,34 20.400,00 70.907,20 4.625,65 + 41% nad 20.400,00 70.907,20 25.333,60 + 50% nad 70.907,20
(4)Uskladitev zneskov iz prejšnjega odstavka se opravi v skladu z drugim in tretjim odstavkom 122. člena ZDoh-2. V. DEL PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE SPREMEMB IN DOPOLNITEV ZAKONOV, TRAJNIH UKREPOV IN ZAČASNIH UKREPOV
Različice besedila: 4Pokaži ▾
- od 30. 9. 2016 · trenutno
- 17. 12. 2015 – 29. 9. 2016
- 21. 11. 2014 – 16. 12. 2015
- 3. 12. 2013 – 20. 11. 2014 ~
Iz prečiščenih besedil PISRS; datumi so začetki veljavnosti novel.
Povezano: Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.