1. člen
V točki 1. Tarifne priloge Kolektivne pogodbe časopisno-informativne, založniške in knjigotrške dejavnosti se dodata nova dvanajsti in trinajsti odstavek, ki se glasita:
(12)Izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih, določene v enajstem odstavku te točke, se decembra 2009 povečajo za 2,0%.
(13)Izhodiščne plače, povečane v skladu s prejšnjim odstavkom, so po posameznih tarifnih razredih naslednje: text="+------------+-------+--------------+------------+-------------+ | Tarifni | RR | Čistopisno | Založniška | Knjigotrška | | razred | | informativna | dejavnost | dejavnost | | | | in revijalna | | | | | | dejavnost | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |I Enostavna | 1,00| 447,51| 432,13| 401,36| |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |II Manj | 1,15| 514,64| 496,95| 461,56| |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |III Srednje | 1,30| 581,76| 561,77| 521,77| |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |IV Zahtevna | 1,45| 648,89| 626,59| 581,97| |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |V Bolj | 1,70| 760,77| 734,62| 682,31| |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |VI Zelo | 2,20| 984,52| 950,69| 882,99| |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |VII Visoko | 2,60| 1.163,53| 1.123,54| 1.043,54| |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |VIII Najbolj| 3,30| 1.476,78| 1.426,03| 1.324,49| |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+ |IX Izjemno | 3,80| 1.700,54| 1.642,09| 1.525,17| |pomembna, | | | | | |najbolj | | | | | |zahtevna | | | | | |dela | | | | | +------------+-------+--------------+------------+-------------+" in veljajo od decembra 2009 do vključno decembra 2010. Delodajalci, ki so do vključno novembra 2009 uveljavili drugi odstavek 3. člena Aneksa št. 7 (Uradni list RS, št. 97/08), izhodiščne plače za december 2009 uskladijo za 1,2%.