5. člen
(uskladitev najnižjih osnovnih plač)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se najkasneje za mesec maj 2008 za 174 ur povečajo tako, da znašajo: text="+------------------------------+-------------------------------+ | Tarifni razred | Najnižja osnovna plača | | | od 1. 5. 2008 dalje/EUR | +------------------------------+-------------------------------+ | I. | 374,66 | +------------------------------+-------------------------------+ | II. | 401,02 | +------------------------------+-------------------------------+ | III. | 435,69 | +------------------------------+-------------------------------+ | IV. | 478,43 | +------------------------------+-------------------------------+ | V. | 530,68 | +------------------------------+-------------------------------+ | VI. | 627,25 | +------------------------------+-------------------------------+ | VII. | 707,74 | +------------------------------+-------------------------------+ | VIII. | 836,52 | +------------------------------+-------------------------------+ | IX. | 997,49 | +------------------------------+-------------------------------+"
Povezano: sklici 1Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.