1. člen
V Kolektivni pogodbi časopisno-informativne, založniške in knjigotrške dejavnosti se v 1. točki tarifne priloge dodata nova osmi in deveti odstavek, ki se glasita: »(8) Na podlagi prvega odstavka 2.a točke se izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih, določene v sedmem odstavku 1. točke, meseca februarja 2008 povečajo za 2,75%.
(9)Izhodiščne plače, povečane v skladu s prejšnjim odstavkom, so po posameznih tarifnih razredih naslednje: text="+------------------+-----+------------+-----------+-----------+ | Tarifni razred | RR | Časopisno- | Založniška|Knjigotrška| | | |informativna| dejavnost | dejavnost | | | | in | | | | | | revijalna | | | | | | dejavnost | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | I|enostavna | 1,00| 421,87 | 407,37| 378,36| | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | II|manj | 1,15| 485,15 | 468,48| 435,11| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | III|srednje | 1,30| 548,43 | 529,58| 491,87| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | IV|zahtevna | 1,45| 611,71 | 590,69| 548,62| | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | V|bolj | 1,70| 717,18 | 692,53| 643,21| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | VI|zelo | 2,20| 928,11 | 896,21| 832,39| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | VII|visoko | 2,60| 1.096,86 | 1.059,16| 983,74| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | VIII|najbolj | 3,30| 1.392,17 | 1.344,32| 1.248,59| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+ | IX|izjemno | 3,80| 1.603,11 | 1.548,01| 1.437,77| | |zahtevna | | | | | | |dela | | | | | +-----+------------+-----+------------+-----------+-----------+" in veljajo od meseca februarja 2008 dalje.«