1. člen
Zneski olajšav, določeni v 111. členu, prvem in drugem odstavku 112. člena, 114. členu ter v prvem odstavku 117. Člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 117/06; v nadaljnjem besedilu ZDoh-2) se za leto 2008 uskladijo tako, da znašajo:
1.splošna olajšava 2.959,60 eura
2.osebne olajšave:
- invalidu s 100% telesno okvaro 15.824,35 eura
- po dopolnjenem 65. letu starosti 1.273,69 eura
3.posebna osebna olajšava za rezidenta, ki se izobražuje in ima status dijaka ali študenta 2.959,60 eura
4.posebna olajšava za prvega vzdrževanega otroka 2.183,76 eura
5.posebna olajšava za vzdrževanega otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo 7.912,70 eura
6.za vsakega nadaljnjega vzdrževanega otroka se olajšava za prvega vzdrževanega otroka oziroma olajšava za otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo poveča za:
- drugega vzdrževanega otroka za 190,26 eura
- tretjega vzdrževanega otroka za 1.775,76 eura
- četrtega vzdrževanega otroka za 3.361,26 eura
- petega vzdrževanega otroka za 4.946,76 eura
- vse nadaljnje vzdrževane otroke za 1.585,50 eura glede na višino olajšave za predhodnega vzdrževanega otroka
7.posebna olajšava za vsakega drugega vzdrževanega družinskega člana 2.183,76 eura
8.olajšava za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje 2.526,23 eura.