1. člen
V Kolektivni pogodbi celulozne, papirne in papirno-predelovalne dejavnosti se v prvi točki tarifne priloge dodajo nov tretji, četrti, peti in šesti odstavek, ki se glasijo:
(3)Izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih iz drugega odstavka točke 1 te tarifne priloge se meseca avgusta 2006 povečajo na naslednji način: – Izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih se povečajo za znesek, ki se izračuna tako, da se izhodiščne plače za posamezni tarifni razred za mesec julij 2004 povečajo za 70% zneska 12.773 SIT in od tega odštejejo izhodiščne plače za posamezni tarifni razred za mesec avgust 2005. Na podlagi prejšnjega stavka se izhodiščne plače v prvih štirih tarifnih razredih iz drugega odstavka točke 1 te tarifne priloge povečajo tako, da se izhodiščne plače v I. tarifnem razredu povečajo za 3042 SIT, v II. tarifnem razredu za 2160 SIT, v III. tarifnem razredu za 1280 SIT in v IV. tarifnem razredu za 400 SIT. – Izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih, tudi tiste v prvih štirih tarifnih razredih, ki so že povečane v skladu s prvo alineo tega odstavka, se dodatno povečajo za 2,1%.
(4)Izhodiščne plače, povečane v skladu s tretjim odstavkom te točke, so po posameznih tarifnih razredih naslednje: text="I. enostavna dela 1.00 91.312 II. manj zahtevna dela 1.13 103.630 III. srednje zahtevna dela 1.27 115.974 IV. zahtevna dela 1.40 128.306 V. bolj zahtevna dela 1.64 149.949 VI. zelo zahtevna dela 2.13 194.051 VII. visoko zahtevna dela 2.51 229.334 VIII. najbolj zahtevna dela 3.19 291.080 IX. izjemno pomembna, najbolj zahtevna dela 3.67 335.181 in veljajo od meseca avgusta 2006 do julija 2007."
(5)Izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih iz četrtega odstavka te točke dodatno povečane za 2,1% so naslednje: text="I. enostavna dela 1.00 93.230 II. manj zahtevna dela 1.13 105.806 III. srednje zahtevna dela 1.27 118.409 IV. zahtevna dela 1.40 131.000 V. bolj zahtevna dela 1.64 153.098 VI. zelo zahtevna dela 2.13 198.126 VII. visoko zahtevna dela 2.51 234.150 VIII. najbolj zahtevna dela 3.19 297.193 IX. izjemno pomembna, najbolj zahtevna dela 3.67 342.220 in veljajo od meseca avgusta 2007 dalje."
(6)Izhodiščne plače po posameznih tarifnih razredih iz četrtega in petega odstavka te točke se 31. 12. 2006 iz tolarske denarne enote preračunajo v EUR na podlagi menjalnega tečaja, določenega z zakonom. Preračunane izhodiščne plače v EUR se določijo z aneksom k tarifni prilogi.