1. člen
V obdobju od 10. januarja do 31. decembra 2026 višina minimalnega urnega plačila za opravljeno delo samostojnega delavca v kulturi ne sme biti nižja od: 1. 14,83 eura za dela, ki spadajo v poklic: – arhitekt, – avtor stripov, – DJ, – grafik, – ilustrator – intermedijski umetnik, – kinooperater, – kipar, – kostumograf, – kurator, – montažer slike in zvoka, – napovedovalec voditelj/interpret besedil, – oblikovalec, – oblikovalec maske in pričeske, – oblikovalec svetlobe, – oblikovalec vizualnih učinkov, – oblikovalec zvoka, – pedagog, – skrbnik kontinuitete/skripter, – slikar, – snemalec, – videast, – vizualni performer (VJ), – vizualni tehnični producent; 2. 15,22 eura za dela, ki spadajo v poklic: – animator lutk, – aranžer glasbe, – arheolog, – arhivist, – asistent režiser, – bibliotekar, – filmski animator, – fotograf, – glasbeni opremljevalec, – igralec, – instrumentalist, – interpretator kulturne dediščine, – izdelovalec glasbil, – izvajalec sinhronih šumov/mikrofonist, – kantavtor, – kolorist, – konservator, – korepetitor, – kritik/recenzent, – kustos, – lektor/oblikovalec jezikovne podobe, – performer, – pevec, – pisec glasbenih besedil, – producent, – realizator lutkovne zasnove/tehnolog/realizator likovne podobe za animirani film, – scenograf/oblikovalec prostora (uprizoritvenega, javnega, virtualnega), – teatrolog, – transdisciplinarni ustvarjalec, – uglaševalec glasbil; 3. 15,62 eura za dela, ki spadajo v poklic: – konservator-restavrator in – prevajalec na področju kulture/tolmač; 4. 16,04 eura za dela, ki spadajo v poklic: – avtor radijskih oddaj, – avtor televizijskih oddaj, – direktor filma, – direktor fotografije, – dramaturg, – galerist, – plesalec; 5. 16,47 eura za dela, ki spadajo v poklic: – književnik/dramatik/esejist/pesnik/pisatelj, – koreograf, – scenarist, – skladatelj, – urednik; 6. 16,91 eura za dela, ki spadajo v poklic: – dirigent in – režiser.