24. člen ZUTD-I
(višina plače in drugi prejemki iz delovnega razmerja)
52. člen se spremeni tako, da se glasi:
(1)Po pogodbi o zaposlitvi, sklenjeni za opravljanje javnih del, je udeleženec upravičen do plače, izražene v deležu od minimalne plače po ravneh strokovne izobrazbe oziroma usposobljenosti za delo, ki ga opravlja v programu javnih del, in sicer: – za 1., 2., 3. in 4. raven izobrazbe po slovenskem ogrodju kvalifikacij (v nadaljnjem besedilu: SOK) 100 odstotkov minimalne plače; – za 5. raven izobrazbe po SOK 105 odstotkov minimalne plače; – za 6. in 7. raven izobrazbe po SOK 115 odstotkov minimalne plače; – za 8. raven izobrazbe po SOK 125 odstotkov minimalne plače.
(2)Izvajalec javnih del mora udeležencu javnih del izplačati plačo v skladu s prejšnjim odstavkom ter druge prejemke iz delovnega razmerja.«.
Povezano: Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.