48. člen
Kriteriji za odmero letnega dopusta
(1)Delavec ima pravico do dodatnih dni dopusta na osnovi dosežene delovne dobe: – nad 5 do 10 let delovne dobe 1 dan, – nad 10 do 20 let delovne dobe 2 dni, – nad 20 let delovne dobe 3 dni.
(2)Delavec ima pravico do dodatnih dni dopusta v naslednjih primerih: – starejši delavec 3 dni, – delavec, mlajši od 18 let 7 dni, – delavec invalid 3 dni, – delavec z najmanj 60 % telesno okvaro 3 dni, – delavec, ki neguje otroka s telesno ali duševno prizadetostjo 3 dni, – delavec, ki je v preteklem koledarskem letu opravil vsaj 500 ur nočnega dela pri delodajalcu 2 dni, – delavec, ki je v preteklem koledarskem letu opravil vsaj 1500 ur nočnega dela pri delodajalcu 3 dni, – delavec z otrokom, ki še ni dopolnil 15 let 1 dan
(3)Dodatni dnevi letnega dopusta po šesti in sedmi alineji se medsebojno izključujejo.
(4)Ostali kriteriji in merila za dodatne dni letnega dopusta se lahko določijo na ravni delodajalca.
Povezano: sklici 1Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.