1. člen
V Pravilniku o osebni asistenci (Uradni list RS, št. 26/22, 27/23 in 71/23) se v 28. členu v drugem odstavku: – 1. točka spremeni tako, da se glasi: »1. strošek osnovne plače osebnih asistentov v višini 26. plačilnega razreda, kot velja za javni sektor, oziroma v višini minimalne plače, kot jo določa zakon, ki ureja minimalno plačo, če je višina 26. plačnega razreda nižja od višine minimalne plače. Sem spadajo tudi stroški nadomestil plače (letni dopust, praznik, boleznine), če bremenijo delodajalca. Osnovna plača osebnega asistenta pri zaposlitvi za polni 40-urni delovni čas na teden ne sme biti nižja od višine 26. plačnega razreda plačne lestvice, ki velja za javni sektor. Osebnemu asistentu, ki od 1. januarja 2019 dalje tri leta neprekinjeno dela pri izvajalcih osebne asistence, se lahko določi osnovna plača v višini 27. plačnega razreda plačne lestvice, ki velja za javni sektor. Če gre za zaposlitev osebnega asistenta za manj kot 40-urni delovni čas na teden, se osnovna plača sorazmerno zniža;«; – 14. točka spremeni tako, da se glasi: »14. jubilejne nagrade za doseženo delovno dobo pri zadnjem delodajalcu, ki se zaposlenemu izplača v naslednjem mesecu po izpolnitvi pogojev; za deset let delovne dobe 348,14 eura, za dvajset let delovne dobe 522,20 eura in za trideset let delovne dobe 696,27 eura;«. V petem odstavku se znesek »10,90 eura« nadomesti z zneskom »11,50 eura«. V šestem odstavku se znesek »10,90 eura« nadomesti z zneskom »11,50 eura«.