31. člen
(Letni dopust)
(1)Delavec ima v posameznem koledarskem letu pravico do izhodiščnega letnega dopusta: - če dela 4 dni na teden v trajanju najmanj 16 dni, - če dela 5 dni na teden v trajanju najmanj 20 dni, - če dela 6 dni na teden v trajanju najmanj 24 dni.
(2)Poleg izhodišča iz prejšnjega odstavka ima pravico do dodatnih dni letnega dopusta: - starejši delavec: 3 dni - delavec, mlajši od 18 let: 7 dni - delavec invalid: 3 dni - delavec z najmanj 60 % telesno okvaro: 3 dni - delavec, ki neguje otroka s telesno ali duševno prizadetostjo: 3 dni - delavec z otrokom, ki še ni dopolnil 15 let starosti: 1 dan - nočni delavec: 2 dni - delavec, ki dela v izjemno težkih pogojih: do 2 dni - za delovno dobo nad 10 let: 2 dni - za delovno dobo nad 20 let: 4 dni - za delovno dobo nad 30 let: 6 dni.
(3)Delavcu, ki izpolni kriterij za povečanje letnega dopusta, se povečanje upošteva v tekočem koledarskem letu. Določba prejšnjega stavka se začne uporabljati v letu 2022.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.