3. člen ZSVarPre-D
Prvi odstavek 51. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Višina varstvenega dodatka za samsko osebo, ki izpolnjuje pogoje iz 49. člena tega zakona in nima lastnega dohodka, se določi v višini 0,63 osnovnega zneska minimalnega dohodka.«. Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(4) Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena se višina varstvenega dodatka za upravičence do denarne socialne pomoči oziroma za osebe, ki bi do denarne socialne pomoči lahko bile upravičene ter izpolnjujejo pogoje iz 49. člena tega zakona, določi v višini: 1. 0,63 osnovnega zneska minimalnega dohodka: – za samsko osebo, – za edino odraslo osebo v družini in – za odraslo osebo v družini, v kateri njen odrasli družinski član izpolnjuje pogoje iz 49. člena tega zakona in mu pripada nižji minimalni dohodek; 2. 0,34 osnovnega zneska minimalnega dohodka: – za odraslo osebo v družini, v kateri njen odrasli družinski član izpolnjuje pogoje iz 49. člena tega zakona in mu pripada višji minimalni dohodek ali ima status aktivne osebe; 3. 0,69 osnovnega zneska minimalnega dohodka: – za samsko osebo iz 5. točke prvega odstavka 26. člena tega zakona.«.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.