3. člen
TARIFNA PRILOGA 1
Tarifna priloga po tem dodatku nadomešča tarifno prilogo za Dodatek št. 8 k pogodbi (Uradni list RS, št. 104/11) in velja eno leto, to je do 28. 2. 2014. 1. Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2013 dalje za posamezne tarifne razrede znašajo: text="+-----------------------------+--------------+--------------+ | Tarifni razred | Najnižja | Najnižja | | | mesečna | osnovna plača| | |osnovna plača | na uro v € | | |za 174 ur v € | | +-------+---------------------+--------------+--------------+ |I. |Enostavna dela | 532,44| 3,06| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |II. |Manj zahtevna dela | 544,62| 3,13| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |III. |Srednje zahtevna | 596,82| 3,43| | |dela | | | +-------+---------------------+--------------+--------------+ |IV. |Zahtevna dela | 671,64| 3,86| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |V. |Bolj zahtevna dela | 732,54| 4,21| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |VI. |Zelo zahtevna dela | 852,60| 4,90| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |VII. |Visoko zahtevna dela | 991,80| 5,70| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |VIII. |Najbolj zahtevna | 1.132,74| 6,51| | |dela | | | +-------+---------------------+--------------+--------------+ |IX. |Izjemno pomembna, | 1.332,84| 7,66| | |najbolj zahtevna | | | | |dela | | | +-------+---------------------+--------------+--------------+" 2. Najnižje osnovne plače od 1. 9. 2013 dalje za posamezne tarifne razrede znašajo: text="+-----------------------------+--------------+--------------+ | Tarifni razred | Najnižja | Najnižja | | | mesečna | osnovna plača| | |osnovna plača | na uro v € | | |za 174 ur v € | | +-------+---------------------+--------------+--------------+ |I. |Enostavna dela | 542,88| 3,12| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |II. |Manj zahtevna dela | 555,06| 3,19| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |III. |Srednje zahtevna | 609,00| 3,50| | |dela | | | +-------+---------------------+--------------+--------------+ |IV. |Zahtevna dela | 685,56| 3,94| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |V. |Bolj zahtevna dela | 746,46| 4,29| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |VI. |Zelo zahtevna dela | 870,00| 5,00| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |VII. |Visoko zahtevna dela | 1.010,94| 5,81| +-------+---------------------+--------------+--------------+ |VIII. |Najbolj zahtevna | 1.155,36| 6,64| | |dela | | | +-------+---------------------+--------------+--------------+ |IX. |Izjemno pomembna, | 1.358,94| 7,81| | |najbolj zahtevna | | | | |dela | | | +-------+---------------------+--------------+--------------+" 3. Najnižji polni regres za letni dopust za leto 2013 znaša 820 €. Ta znesek najnižjega polnega regresa velja do določitve polnega regresa za leto 2014. Delodajalci, ki so za leto 2012 izplačali regres v znesku, ki je nižji od 793 €, izplačajo najnižji polni regres za leto 2013 v višini 820 €, povišan za razliko med izplačanim regresom za leto 2012 in zneskom 793 €. Izhodiščna vrednost za izračun regresa za letni dopust za leto 2014 je 774,96 €. 4. Delodajalec povrne stroške prehrane med delom, stroške na službenem potovanju, terenski dodatek in nadomestilo za ločeno življenje v višini zgornjega zneska veljavne uredbe vlade RS, ki določa višino povračil stroškov v zvezi z delom in drugih odhodkov, ki se ne vštevajo v davčno osnovo, razen stroškov za prevoz na delo in z dela, ki jih povrne najmanj v višini 80 % cene javnega prevoza. 5. Stranke te kolektivne pogodbe bodo zneske iz tarifne priloge objavljale mesečno v svojih glasilih.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.