1. člen
Spremeni se prvi odstavek 1. točke Tarifne priloge in se na novo glasi: »1. Višine najnižjih osnovnih plač po posameznih tarifnih razredih od 1. 3. 2012 dalje znašajo: text="+--------+-----------------------------+------------------------+ | | Tarifni razred |Najnižja osnovna plača v| | | | € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |I. |Enostavna dela | 414,61 € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |II. |Manj zahtevna dela | 452,64 € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |III. |Srednje zahtevna dela | 498,77 € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |IV. |Zahtevna dela | 549,61 € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |V. |Bolj zahtevna dela | 614,28 € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |VI. |Zelo zahtevna dela | 721,70 € | +--------+-----------------------------+------------------------+ |VII. |Visoko zahtevna dela | 812,93 € | +--------+-----------------------------+------------------------+"