2. člen
Zneski neto letnih davčnih osnov iz prvega odstavka 122. člena ZDoh‑2 se za leto 2010 uskladijo tako, da znašajo: če znaša neto letna davčna osnova v eurih znaša dohodnina v eurih nad do 7.528,99 16% 7.528,99 15.057,96 1.204,64 + 27% nad 7.528,99 15.057,96 3.237,46 + 41% nad 15.057,96 če znaša neto letna davčna osnova v eurih znaša dohodnina v eurih nad do 7.528,99 16% 7.528,99 15.057,96 1.204,64 + 27% nad 7.528,99 15.057,96 3.237,46 + 41% nad 15.057,96 Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2010 (Uradni list RS, št. 104/09) vsebuje naslednjo končno določbo: »3. člen Ta pravilnik začne veljati 1. januarja 2010.«. Pravilnik o spremembah in dopolnitvi Pravilnika o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2010 (Uradni list RS, št. 20/10) vsebuje naslednjo končno določbo: »2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Povezano: Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.