2. člen
1. Najnižje osnovne plače iz Dodatka št. 2 Tarifne priloge h Kolektivni pogodbi za kovinsko industrijo Slovenije (Uradni list RS, št. 90/07) se povečajo za 2,4% in od 1. 1. 2008 dalje za posamezne tarifne razrede znašajo: text="+------------------------+-----------------+-------------------+ | Tarifni razred |Najnižja mesečna | Najnižja osnovna | | | osnovna plača | plača na uro | | | EUR | EUR | +------------------------+-----------------+-------------------+ |I. Enostavna dela | 422,82 | 2,43 | +------------------------+-----------------+-------------------+ |II. Manj zahtevna dela | 466,32 | 2,68 | +------------------------+-----------------+-------------------+ |III. Srednje | 513,30 | 2,95 | |zahtevna dela | | | +------------------------+-----------------+-------------------+ |IV. Zahtevna dela | 586,38 | 3,37 | +------------------------+-----------------+-------------------+ |V. Bolj zahtevna dela | 640,32 | 3,68 | +------------------------+-----------------+-------------------+ |VI. Zelo zahtevna dela | 746,46 | 4,29 | +------------------------+-----------------+-------------------+ |VII. Visoko | 871,74 | 5,01 | |zahtevna dela | | | +------------------------+-----------------+-------------------+ |VIII. Najbolj | 997,02 | 5,73 | |zahtevna dela | | | +------------------------+-----------------+-------------------+ |IX. Izjemno pomembna, | 1.177,98 | 6,77 | |najbolj zahtevna dela | | | +------------------------+-----------------+-------------------+" 2. Najnižje osnovne plače iz 1. točke so se uskladile zaradi nepredvideno visoke inflacije v letu 2007. 3. Najnižji polni regres za letni dopust znaša 622,00 € in velja do določitve zneska regresa za leto 2008. 4. Delodajalec povrne stroške za prehrano med delom, stroške na službenem potovanju, terenski dodatek in nadomestilo za ločeno življenje v višini zgornjega zneska veljavne uredbe vlade RS, ki določa višino povračil stroškov v zvezi z delom in drugih odhodkov, ki se ne vštevajo v davčno osnovo, razen stroškov za prevoz na delo in z dela, ki jih povrne najmanj v višini 80% cene javnega prevoza. 5. Stranke te kolektivne pogodbe bodo zneske iz tarifne priloge objavljale mesečno v svojih glasilih.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.