94. člen
Z razporedom delovnega časa je delodajalec dolžan delavcu zagotoviti:
- da se ne pojavljata dve zaporedni nočni izmeni, če med njima ni najmanj 24 ur počitka, kar ne velja pri troizmenskem delu, ko izmena traja 8 ur,
- dnevni počitek med dvema izmenama, ki mora v obdobju 24 ur nepretrgoma trajati najmanj 12 ur,
- dnevni počitek med dvema izmenama, ki mora trajati najmanj dvakrat toliko ur, kot je trajala predhodna izmena, najmanj pa 12 ur, kar velja za izvršilne železniške delavce,
- tedenski počitek, ki mora trajati neprekinjeno najmanj 24 ur,
- najmanj en prosti konec tedna v mesecu v trajanju 48 ur (od petka od 16. ure do ponedeljka do 7. ure). Za nočno izmeno, v smislu določitve počitka iz 1. alinee prejšnjega odstavka, se šteje vsaka izmena, v kateri se opravi najmanj 4 ure nočnega dela.
Povezano: sklici 1Pokaži ▾
Kaj je na tej strani: besedilo člena, pod njim vse sodne odločbe, ki ga navajajo. Odločbe so lahko starejše od trenutnega besedila; povezave so izpeljane iz navedb pravne podlage.
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.