2. člen
Spremenijo se 1., 3. in 4. točka 47. člena, in sicer tako, da se 1. točka glasi: “1. točka Delavcu pripada glede na delovno dobo naslednje število dni letnega dopusta: text="– do 3 leta delovne dobe 19 dni – nad 3 do 7 let delovne dobe 20 dni – nad 7 do 10 let delovne dobe 21 dni – nad 10 do 15 let delovne dobe 22 dni – nad 15 do 20 let delovne dobe 23 dni – nad 20 do 25 let delovne dobe 24 dni – nad 25 let delovne dobe 25 dni" V 3. točki se spremeni tretja alinea pod b) in c) in doda drugi odstavek tako, da se glasi: “b) z motnjami vedenja in osebnosti in z zmerno motnjo v duševnem razvoju – 5 dni c) s težjo motnjo v duševnem razvoju ter z več motnjami – 10 dni.” Učiteljem, vzgojiteljem, varuhom, svetovalnim delavcem in drugim strokovnim delavcem, ki jih določa zakon, se letni dopust poveča za 1 dan. V 4. točki se spremenita prva in druga alinea tako, da se glasita: “– materi in očetu-samohranilcu za vsakega otroka do 7 leta starosti 2 dni, – materi in očetu-samohranilcu za vsakega otroka nad 7 let do 15 let starosti za 1 dan.”
Sodna praksa
V zbirki ni odločb z razrešenim sklicem na ta člen.